Laulutunnit

Laulutunneilla opettelemme hyvää ja luonnollista äänenkäyttöä erilaisten ääni- ja hengitysharjoitusten ja monipuolisen ohjelmiston avulla. Jokaisen oppilaan kohdalla otetaan huomioon yksilölliset toiveet sekä äänenkäytössä, että ohjelmiston valinnassa. Tunnit sopivat sekä aivan aloittelijoille tai jo pidempään harrastaneille. Laulaminen lievittää stressiä, voi antaa vastapainoa mahdollisesti hektiselle arjelle ja haastaa uusilla tavoilla. Kouluikäisille lapsille laulutunnit ovat erinomainen tapa harjoittaa laulutaitoa koulun musiikinopetuksen lisäksi. Jos lauluharrastus on ollut tauolla tai vain pitkäaikainen unelma joka on odottanut toteutumistaan, nyt on aika herättää ihana harrastus henkiin! Kysy lisää tai ilmoittaudu kokeilutunnille viereisellä lomakkeella.

”Hienosti yksilöityä opetusta, mahdollisuuksia monipuoliseen musiikkiin, yhteissoittoon ja vaikka useampaan instrumenttiin. Myös viihtyisät tilat!”

OLETKO KIINNOSTUNUT LAULUTUNNEISTA?

Jätä yhteystietosi niin otamme sinuun pian yhteyttä!